11 октомври 2017

Извинението

Бай Симеонов,
Тъй като вече четвърти ден минава, а ония от телевизиите, дето им даде 24 часа срок, още се помайват и не ебават да ти се извинят, аз ще го направя. Жал ми е да те гледам да стоиш капо и никой не ебава, че има ултиматум и срок им тече.
Първо, извинявай, бай Симеонов, че не съм гласувал за теб. Принципно аз съм привърженик на друга политическа сила, не на пишман-националистите-патриоти като вас с господата Каракачанов и Сидеров, но това не ми е пречило когато видя читав кандидат от друго политическо семейство, да гласувам за него. Та извинявам се, че не съм те сметнал за читав политик.
Второ, бай Симеонов, извинявай, че смятам лятната ти акция за шума в Слънчев бряг за евтин PR и икономически натиск върху тамошния туристически бизнес. Извинявай, че имам едно усещане, че нещо те е яд, че навремето си останал с пръст в уста при разпределянето на онази баница и сега се опитваш да си наваксаш.
Трето, бай Симеонов, извинявай, че съм научен да преценявам сам дали една работа е свършена добре или не. Извинявай че предпочитам да вярвам на тази информация, вместо на твоите уверения, че сте запушили границата. Вярвам и на Елена Йончева, за което също ти се извинявам, независимо от комфортната екскурзия с хеликоптер за сметка на данъкоплатците, който си направихте с вътрешния министър.
Четвърто, бай Симеонов, извинявам се, че съм поддръжник на пропорционалната избирателна система. Съмнявам се, че при мажоритарна система ще останеш извън Народното събрание, за теб все ще се намери някой малък избирателен район я по ямболско, я по бургаско, в който да прелеете цигани при необходимост, но ще ти е доста по-трудно, отколкото сега. 
Извинявам се, че не виждам атаката, на която твърдиш, че си подложен от медиите в случая.
Извинявам се, че те смятам (и ще продължа да те смятам) за ямболски циганин. 
Извинявам се и за това, че те смятам за много прост човек, ако да си завършил Ямболската математическа гимназия с отличие.
Извинявам се, че оприличавам дейността ти в правителството до момента на активността на торен бръмбар - ако не знаеш, бай Симеонов, торният бръмбар много търчи, много е активен, но накрая винаги свършва в някое лайно.
Извинявам се, че в България има ~300 000 тъпаци, които са гласували за теб и колегите ти от коалицията "Обединени патриоти". Извинявам се и за това, че не не те имам за патриот, а за най-обикновен тарикат.
Извинявам се за това, че те виждам като бушон, който ще изгърми при първите трусове на кабинета. Извинявам се, че в това правителство играеш ролята на придворния шут.
Извинявам се за това, че смятам че българските турци имат (колкото и да ми е неприятно) правото да гласуват, също така и българите в останалите части на света. Извинявам се, че смятам че държавата и политиците трябва да намерят начин да накарат (не със задължително гласуване) 1 000 000 българи у нас да гласуват, вместо да спират с блокиране на граници и с различни ограничения 200 000 български турци да упражняват едно от основните си човешки права. Извинявам се, че си толкова тъп и вместо да намерите с колегите ти начин да се улеснят 1 000 000 българи в чужбина да гласуват, вие ги затруднявате, за да ограничите гласовете от Турция.
Извинявам се и за това, че не смятам знаенето на основни права за наглост. Извинявам се, че смятам теб за нагъл и прост, а не онази, "пълничката баба". Извинявам се, че не съм бил тогава аз на границата, мен да се пробваш да ме върнеш, че да ти наритам дебелия цигански задник.
Този списък с извинения всъщност може много да продължи, пък, да си признаем между нас си, няма особена причина някой да ти се извинява за каквото и да било. 
Може би само баща ти, че не е ползвал презерватив навремето.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!