31 октомври 2017

И до FIFA-та стигнаха

Преди години си намерих пиратско копие на FIFA 2002 и много се кефех на графиката - бяха я подобрили в сравнение с по-старите издания на FIFA (примерно от 2000 или 2001 година). Топката се въртеше, беше много по-детайлна, имаше опция да си custom-изираш играчи или цял отбор, можеше да се сменят цветовете на екипите и какво ли още не.
По-късно през годините разшириха финтовете, които правеха играчите, а върхът беше, когато Митко Бербатов направи знаменитият си финт срещу Уест Хям и го включиха в играта. Нещата прогресираха, финтовете се развиваха, в един момент се появи и ФИФА-магазинът, появиха се опциите за кариера на треньор или на играч, вече може да играеш и онлайн срещу някого, абе въобще FIFA-та си е FIFA, аз ражданията на двете си деца зад FIFA-та ги посрещнах. На Мартиника пък си бях намерил едно издание на PES, взех го намалено за десетина евра.
Тия дни очевидно обаче разработчиците на игри са посрещнали ново голямо предизвикателство в развитието на футболните симулатори, но за разлика от развитието на умения у играчите или обогатяването на финтовете или графиката, то не е свързано пряко с уменията на терена. Или поне аз си мисля така. Научавам се, че футболната игра Foothball manager 2018 е разрешила на играчите да обявяват дали са гейове или не
Боже, казвам си, каква радост, какво щастие! Както и друг път съм имал възможността да кажа, разкриването за педерасите е много важно събитие в живота им.
Сега нещата си идват на мястото - като не мога да направя даден финт вероятно причината няма да е, че съм смотан нещо или че не съм разбрал с каква комбинация се прави финта - отговорът ще е много по-прост, просто играчът си е педераст. Като не можеш да вкараш сам срещу вратаря - нападателят ти е педераст. Когато решиш да играеш честно и да не връщаш назад и в крайна сметка останеш втори или загубиш финалния мач - обяснението е ясно, целият отбор са педераси. То май няма нужда от подобна опция, аз и без нея се досещах даже. 
Не ми е ясно как самият факт от обявяването ще повлияе на уменията на играча - по-бързо ли ще бяга, по-силно ли ще стреля, по-точен ли ще бъде? Или пък, след като сте почнали, защо да няма и обявяване например на HIV-позитивност (подобно на Меджик Джонсън навремето)? Болните от СПИН по-малко хора от педерасите и лесбийките ли са или техните проблеми не са толкова важни?
Уф ... педерасите и до FIFA-та се добраха ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!